prøver igen.
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej dét er mig, Bella, igen. Sidst jeg skrev var dét nina der svarede, men hun skrev at J måske bruger mig. Dét er ikke J der vil dét med blowjob og handjob altså forstået på dén måde at 'jeg skrev til J om handjob og Blowjob og dét med handjob skete bare fordi jeg ville. Jeg var ikke sikker på at J ville have blowjob så jeg lod være. Men jeg spurgte ham og han skrev at han gerne ville. Så jeg mener at dét var mig der startede det med handjob/blowjob, så han kan jo ikke bruge mig ¿ Jeg stoler på ham, men jeg vil ikke have at dét er blevet til at han bruger mig, for han elsker mig og har selv sagt at JEG måske vil nusse for meget. Men har et spøgsmål: hvordan siger man til ens forældre at man skal på date ? Selvom de ved at fyren er dén sødeste i verden¿

Svar:
Hej igen Bella..
Det her med at skulle på date er noget som begynder at blive spændende når man bliver ung, så derfor skal du vide at det er helt normalt.
Det er altid svært at spørge om den første gang og jeg kan godt forstå hvis du er lidt nervøs for hvad din mor og far siger. Det bestemmer om du må komme på date og derfor vil du jo helst ikke have et nej.
Der er ikke nogen bestemt måde at gøre det på, men prøv at vælge et tidspunkt hvor I hygger jer derjhemme. Måske ved aftensmaden, eller inden I siger godnat. Så fortæl dem at du der er en dreng du gerne vil på date med og hvad de siger til det.
Omkring det med blowjob/handjob, så er du 12 år og derfor ikke gammel nok til det. Det er ikke okay at han siger til dig, at han gerne vil have et blowjob, fordi både du og ham skal vente til I bliver 15 år.
Det siger loven og det er vores holdning her i Cyberhus. Så ved du det og jeg håber du lytter på det.
Venlig hilsen
Erroll