problemer i familien 2
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Camilla på brevkassen. Tak for dit hurtige svar. Det er mig der er L og skrev at jeg smækkede min bonussøster. Jeg vidste ikke det var ulovligt - du må ikke være vred på mig. Men nu har jeg fortalt min bonussøster at jeg ikke vil give hende endefuld mere for det må jeg ikke. Hun blev ked af det. Jeg spurgte hvor for hun enligt blev ked af det, og så sagde hun at det gjorde så dejligt i vagina når hun fik smæk i den bare. Vil det så sige at det slet ikke har været en straf for hende? Jeg er lidt forvirret. Hilsen L

Svar:
Hej L
Jeg er ikke vred på dig, men jeg er glad for at høre, at du har fortalt din bonussøster, at du ikke vil give hende endefuld mere - nu hvor du ved, at man ikke må slå på andre.
Det er svært for mig at sige, om det ikke har været en straf for hende. Måske var det en straf i starten, men de gange hun selv har bedt dig om, at give hende en endefuld, har det måske været fordi, hun godt kunne lide det.
De bedste hilsner
Camilla