problemer
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej dét er mig bella I har sagt at jeg skal bruge mennesker omkring mig, men dét er jo ikke altid at dét er noget man vil snakke om hvis dét er pinligt, og dét kan jo også være at ens nærmeste ikke har et svar. Syntes i at jeg skal lade være at skrive hér til ? Hvad nu hvis dét er noget jeg gerne vil snakke om anonymt ? Håber i vil svare, bella

Svar:
Hej Bella..
Det er super fint, at du skriver og spørger og jeg kan sagtens forstå, at du har brug for at snakke anonymt med en. Og jeg synes også det er en rigtig god ide.
Derfor vil jeg foreslå dig, at du prøver at kigge forbi chatrådgivningen her i Cyberhus. Her kan du chatte anonymt med en voksen og det er også et godt sted at øve sig i at snakke med en om de svære ting. På den måde kan du nemmere få fat i en voksen i virkeligheden, hvis det er nødvendigt.
Venlig hilsen
Erroll