plz hjælp

brevkassespørgsmål

plz hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg ved ikke om det hører til her men hvis det gør så please hjælp mig. Jeg slo op med min kæreste fordi hun var mig utro, men jeg vil ha hende tilbage, men kan ikke tilgive hende og hun vil ikke ha mig tilbage, hvordan kan jeg komme over hende?? Ligger og græder hver nat fordi jeg har mistet hende hvad skal jeg gøre ?? Please hjælp mig :(

Svar:

Hej med dig

Det er helt fint at du stiller spørgsmålet her. Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig.

Ud fra det du skriver, fornemmer jeg, at det er ret svært for dig at komme over hende. Jeg vil gerne sige, at det er meget naturligt at at de kan være svært, når der er følelser i klemme. Det vil altid gøre ondt indeni, når det ikke går som man ønsker. Det er derfor også helt normalt at du kan være rigtig ked af det lige for tiden, når du mistet hende.

Man kan desværre ikke komme over en person fra den ene dag til den anden. Det vil derfor tage tid at komme over hende. Men for at det skal gå hurtigere, kan det måske hjælpe dig, at lave aftaler med andre venner. Hvis du fylder din hverdag ud med andre ting du godt kan lide at lave, så kan det være du hurtigere kommer til at tænke på noget andet og på den måde komme over hende.

Jeg er sikker på, at du nok skal komme over hende med tiden, selvom det måske kan være svært lige nu.

De bedste hilsner Sine

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål