pik

brevkassespørgsmål

pik

brevkassespørgsmål af
hinge
16 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

jeg er 16 og har en pik på 15 cm hvor meget kan den nå at vokse?

Svar:

Hej med dig

En fuldt udvokset pik er almindeligvis mellem 10-18 cm når den er stiv.

Det vil altså sige at din pik allerede nu er helt normal størrelse.

Det kan sagtens være den vokser lidt endnu, da du først er fuldt udvokset i starten af 20´erne. Men det kan også sagtens være at den ikke vokser mere.

Lige meget om den vokser eller ej, er den altså FULDSTÆNDIG normal størrelse allerede nu. Så din pik er perfekt som den er.

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål