Piger og emo drenge?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Altså jeg er en dreng på 13 og har hørt meget "emo musik" hele mit liv men de sidste 2 år er det blevet mere alvorligt og jeg har fået den der emo hår stil og og høre meget hård metal som fx: Asking alexandria, Black veil brides og mange mange flere. jeg høre også musik der beskriver følelse, som er bands som: nevershoutnever!, secondhand serenade osv. jeg syntes selv at folk hakker på mig nogle gange men det er noget jeg er lidt ligeglad med hvad de siger :p. men mit problem er mere: kan pige godt lide den her "hårde" emo stil som det jo faktisk ikk helt er for mit vedkomme men de bare tror om mig. og vis nu jeg godt kan lide en pige (som jeg kan) vil hun kunne lide mig og ville hun acceptere min stil?

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål!
Det er meget individuelt hvad piger falder for, men jeg tror det handler om at stå ved sig selv og hvem du er. Det er lidt lettere sagt end gjort, men jeg tror helt sikkert der er piger der er interesseret i din stil og musiksmag, men det vigtigste er i sidste ende ikke, hvilken stil eller musiksmag du har, men hvem du er som person.
Det kan være lidt svært at finde ud af når man udvikler sig så meget som man gør i jeres alder, men så længe man er sød og et godt mennesker så udstråler man selvtillid og en ro, som tiltrækker pigerne tror jeg. Så stå ved din stil og din musiksmag så længe du synes, det er fedt og det rigtige for dig.
Jeg håber det var svar nok.
Mvh Miriam