Piger hjælp mig ^er dreng :D
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej piger
går i 9. Klasse og der går den sødeste pige i min klasse, kunne hende virkelig godt
når vi er sammen til fest og i skolen hænger hun meget op af mig. Hvad skal jeg gøre for ikke at virke så afvisende
da jeg allermest bare har lyst til at være sammen med hende, please piger / kan i ikke også lige fortælle hvordan jeg får hende til at smelte ^søde bemærkninger osv
Håber i vil svare

Svar:
Hejsa!
Det lyder sørme dejligt at have sådan en sød pige i klassen, som endda hænger meget op af en. Jeg kan dog godt forstå, det ikke er nemt at vide, hvordan man viser hende, man har lyst til at være sammen med hende.
Du skriver, at hun hænger meget op af dig. At hun bliver ved med at hænge op af dig kan være et godt tegn på, at hun i hvert fald ikke har oplevet dig som afvisende. Hvis du havde virket afvisende, tror jeg, hun ville have taget lidt afstand til dig.
For at vise hende at du virkelig gerne vil hende, kan du måske prøve at nusse hendes arm, kind eller hår, når hun hænger op af dig. Piger kan godt lide at blive nusset, og ved at nusse hende viser du hende på en rigtig sød måde, at hun er en dejlig pige. Du kan også forsøge at hviske i hendes øre. Du kan fx sige: "du ser dejlig ud i dag" eller "hvor er det skønt at have dig så tæt på". Det handler sådan set bare om at give hende et kompliment ud fra, hvad det er, du godt kan lide ved hende. Hvis du siger eller gør søde ting ved hende, tror jeg, der er gode chancer for, at hun smelter.
Hvis det er lidt svært at gøre tingene, når hun er i nærheden, kan du også prøve at sende hende en sød SMS, hvor du skriver, at hun er sød og dejlig. Hvis det er lidt for meget, kan du også starte med at høre hende, hvad hun skal i weekenden, hvad hun har lavet i dag osv. Efter I har fået en samtale op at køre, kan det være, det bliver lettere at skrive komplimenter til hende.
Du skriver, at du gerne vil have hjælp fra piger. Hvis du gerne vil høre, hvad piger på din egen alder tænker, kan du prøve at skrive i debatten her i Cyberhus. Så kan det være, der er nogle piger, der fortæller dig, hvordan de ser på det hele.
Jeg håber, du får held i sprøjten med den søde pige.
Kh. Matilde