pige-pige-pige

brevkassespørgsmål

pige-pige-pige

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

hej jeg har et problem måske. jeg har to lesbiske veninder som er kærester jeg er ikke lesbisk med har kysset med piger. sidste uge kom jeg tila t være sammen med dem nu er jegi tvivl om jeg er vild med den ene hvad skal jeg gøre? jeg tænker på hende heeeeeeeleeeeeeee tiden og har lyst hende.

Svar:

Hej

Jeg kan forstå, at du har lidt tvivl om hvad du føler efter at du har kysset med din veninde.

Det kan være svært at sige hvad der ligger i dine tanker og lyst til din veninde. Når i er gode veninder er der følelser mellem jer, og når man så kysser sammen kan der opstå tvivl. Det kan være at du er forelsket i hende og derfor har lyst til piger. Enten som biseksuel eller homoseksuel. Men det kan også bare være en facination af hende, især fordi I i forvejen er tætte som veninder. Du må prøve at mærke efter hvad det er for nogle følelser du har. Prøv at forestil dig om du har lyst til at være kærester med hende som lesbiske, eller om du bare er tiltrukket af hende. Det er meget normalt, at man på et tidspunkt bliver tiltrukket af en eller flere af sine veninder. Det betyder dog ikke nødvendigvis, at man vil være seriøse med dem eller at man generelt er til piger.

Du skriver, at hun er kærester med en pige der også er din veninde. Det betyder at du formentlig ikke vil få noget med hende, medmindre det er noget i gør sammen. Du kan prøve at snakke med din veninde om, at du har været forvirret siden i var sammen. Måske kan hun hjælpe dig med at finde ud af hvad du helt bestemt føler. Det kan også være en god ide at snakke med en anden veninde om det. Det at snakke om dine følelser og lyst, kan give dig et mere klart indtryk af hvad det er du føler.

Venlig hilsen Denise