pige 13 år, snart 14 år.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej jeg er en pige på 13 år men er sanrt er jeg 14 år til marst men
jeg lade efter fritids job og fritid sport jeg sid kun hjem og ser tv
og sid på pc og ps2.
Jeg vil spørg dig om en ting jeg kan godt lide en dreng fra min skole han er bare så sød men jeg trør ikke at gå og siger til ham at kan godt lide dig.

Svar:
Hej pige 13 år
Lyder godt at du er ved finde nogle fritidsinteresser hvor du kan være mere aktiv.
Jeg forstår godt, at det er svært at fortælle drengen, at du godt kan lide
ham. Det kan være en god ide at lære ham bedre at kende
først.
Prøv om du kan komme til at snakke med ham. Det kan være, at hvis
han lærer dig bedre at kende, så får han øjnene op for dig. Du kan spørge
ham om han vil lave noget med dig en dag, gå i biografen eller lignende. I
det hele taget prøv at være i nærheden af ham.
Det kan være nemmere at spørge om han har lyst til at ses, eller fortælle
at du kan lide ham på en sms. Men det bedste er, hvis du kan sige det til
ham personligt, så i kan snakke om det.
Det er også en god ide at snakke med dine veninder om dine følelser, især hvis det er nogen der også kender ham.
Jeg ønsker dig held og lykke
Denise