Penis størrelse

brevkassespørgsmål

Penis størrelse

brevkassespørgsmål af
Dreng
14 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

Hej jeg er 14 år gammel og fylder 15 lige om lidt jeg har lavet nogle online tests på hvor langt jer i min pubertets fase og de beregner mig til at være ca. I tanner stage 3,4-3,8 altså lidt over midt i puberteten. Jeg har vokset virkelig meget i det sidste 1,5 år min stemme er blevet dybere osv. Det jeg bare ikke synes giver menin er at min penis kun er 12 cm i de sidste år siden jeg startede i pubertet som 12 årig er den kun vokset 2-2,8cm, men jeg er nysgerrig om den vil begynde at vokse hurtigere snart fordi jeg er begyndt at blive utålmodig at den ikke er begyndt at vokse ret meget hurtigere for det burde den efter hvor jeg er i min pubertetsfase. Mange af mine venner har en pin på de der 14-16 cm men sjeg kun er på 12. Ved godt mange lyver om deres størrelse osv men dem jeg tager udgangspunkt i er mine tætter venner hvis pik jeg også har set i stiv tilstand da vi engang havde drukket til en eller anden fest. Jeg har set min fars penis og den er bestemt over 15cm når den selvfølgelig er stiv selvom jeg ikke har set den stiv og selvom den måske kun vokser lidt fordi hans er større i slap end for nogle andre så ved jeg at den er nok 15+ vil skyde på 15-17cm. Jeg er 180cm høj og min far er 192cm. Så jeg spekulerer på om jeg skal forvente at jeg meget snart begynder at vokse meget hurtigt eller om jeg bare bliver ved med at vokse forholdsvis langsomt angående penis størrelse og også hvornår jeg har en penis på 15cm(+).

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå du gør dig de her tanker. Det tror jeg de fleste drenge gør. Ligesom pigerne gør sig tanker om deres bryster er store nok, og så videre.
Sandheden er i virkeligheden nok, at pigerne er ret ligeglade med størrelsen på pikken. Og drengene synes som regel, at de fleste bryster er ret så fantastiske. Nå, det var jo lige en tanke jeg ville dele. Nu til dit spørgsmål.

Det er umuligt at sige noget om, om du fortsat vil vokse stille og roligt, eller om du pludselig tager et ryk. Kroppen udvikler sig i det tempo den har lyst til, og der er ikke andet at gøre, end at læne sig tilbage og have lidt tålmodighed. Du vokser det du skal, når du skal.

Din pik bliver lige præcis så lang som den skal blive. Jeg kan godt høre du tænker, at almindelige pikke er noget større end de i virkeligheden er. En helt almindelig størrelse pik er 10-18 cm lang når den er stiv. Da din allerede nu er 12 cm, er den allerede fuldstændig normal størrelse. Den kan altså stoppe med at vokse lige nu, og stadig være fuldstændig normal.
Jeg kan godt forstå hvorfor det er meget fedt at være ham der har den længste pik i omklædningsrummet. Men i sengen har det altså ingen betydning. Kvindens skede er gennemsnitlig 6-8 cm dyb. Ligesom at fyrens pik vokser når den bliver stiv, kan pigerne skede også blive dybere når de bliver liderlige. Så bliver den gennemsnitlig 9-11 cm dyb. Kan du se hvor jeg vil hen? Der er intet formål med en lang pik. Andet end at den ser lang ud.

Så altså. Du kan ikke ændre på dit vokse tempo. Du må bare være tålmodig.
Din pik er fuldstændig normal. Måske bliver den større, og måske gør den ikke. Lige meget hvad det ender med, når du er fuldt udvokset som 20-21 årig, passer den helt perfekt til dig.

Hilsen Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål