Penis 123
brevkassespørgsmål af
Claes
14 år
Hej cyberhus
Hvis jeg sender et billede vil  du så bedømme min penis? Jeg har meget lavt selvværd derfor kunne det give mig meget mere selvværd hvis du ga at bedømme.

Svar:
Hej med dig
Vi kan desværre ikke modtage billeder og bedømme din penis ud fra det.
Men jeg kan allerede nu fortælle dig at ALLE drenge bekymrer sig om deres penis. Om den er stor nok og god nok. Spørgsmål og penisstørrelse, penistykkelse, skæve penis og lignende er spørgsmål vi modtager viiiiildt mange af. Ganske enkelt fordi det er noget som mange er usikre på.
En fuldt udvokset penis er gennemsnitligt mellem 10-18 cm når den er stiv. Og sådan en fætter er måske først fuldt udvokset når man bliver 21-22 år.
Mere end halvdelen af alle penisser er skæve og peger i en eller anden retning. Det har absolut ingen betydning, og er helt normalt. Mange mænd har talgknopper på og omkring penishovedet, og det er også fuldstændig normalt.
Så helt uden at se et billede, vil jeg allerede nu godt turde sige at din penis med stor sikkerhed er helt perfekt som den er. Du kan læse meget mere om penis og alle de forskellige udgaver sådan en kommer i her
Gode hilsner
Niels-Christian