pagten
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej. jeg er vild med nissen, lyda fra pagten. og bliver virkelig ked af, når vi ikke kan se hende på tv mere når julen er ovre. jeg er i det hele taget ked af, at julen får en ende. hvordan kan jeg få rettet op på det? anonym

Svar:
Kære anonyme
Jeg kan godt forstå at du synes det er trist, at julen får en ende, det er sådan en hyggelig måned. Det eneste vi kan gøre, er at glæde os til næste år. Med hensyn til nissen fra Pagten er det meget normalt i din alder at blive lidt vild med folk fra film og tv. Men da det jo ikke er en rigtig person, som du ikke kan møde i virkeligheden, tror jeg godt du kan regne med at det helt naturligt vil gå over igen.
Hilsen Julie