På toilet - med far som tilskuer?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej kære brevkasse! Nogle veninder og jeg har diskuteret, hvorvidt det er naturligt/unaturligt, at man tisser foran sin far i en alder af 17 år. For mig ville det være SÅ pædofilt og ulækkert, men for dem virker det fuldkommen naturligt. Så, er det normalt eller vil i også mene at det er forkert/underligt? På forhånd tak for hjælpen:)

Svar:
Hej med dig
Det er helt okay, at du kan have en følelse af at det er ulækkert. For mange syntes, at når man skal på toilettet, er det en privat sag og samtidig er der også nogle der syntes, at forældre ikke skal være i rummet, når man ikke har bukserne på.
Men faktisk er der også mange der er vokset op i familier, hvor det ikke er forkert, at forældre er til stede når man er på toilettet. Så jeg tror ikke der et svar på, om det er naturligt eller ej. for det er helt op til hvad hver enkelt selv syntes er det rigtige og det kommer nok ofte an på, hvad man er vokset op med.
Jeg vil dog mene, at pædofilt er et forkert ord at bruge. For det ord hentyder til, der er en seksuel tanke ved, at ens far er på toilettet imens og ud fra hvad du skriver, er det ikke tilfældet.
Jeg håber du kan bruge svaret til noget
Med venlig hilsen Paw