Onani, forhud og længde
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus. Jeg er lige fyldt 14 og syntes det er dejligt at onanere. Men det er ikke sjovt! For min forhud vil ikke trækkes tilbage når den er stiv. Det er træls da jeg er den eneste i klassen med det problem! Det er extra træls nu når jeg har den længste! Og så vil jeg lige høre om 10-11 cm i slap tilstand er stor Nok i min alder. Hilsen jacob

Svar:
Hej Jacob
det er da dejligt at du synes det er dejligt at onanere.. super.
Omkring det med forhuden, så kan jeg garantere dig for at du ikke er den eneste, og hvis alle siger de kan det, så tror jeg altså ikke de er helt ærlige.:) Det er i hvert fald det mest normale, at man ikke helt kan få den helt ned, når ens pik er stiv. Og det er fordi forhuden er lidt for starm og den løsner sig stille og roligt jo ældre man bliver. Når du onanere, behøver du derfor ikke at rive forhuden alt for langt ned, fordi det skal ikke gå ondt. Bare gør det, så det føles dejligt, så skal forhuden nok løsner sig de kommende par år.
Det er vigtigt den kan komme ned når den er slap, så man kan gøre rent dernede..
og 10-11 cm i slap tilstand er helt normalt og jeg kan fortælle dig, at gennemsnittet for pikstørrelse i stiv tilstand er 10-20 cm, så mon ikke det gør.:)
Kan du have det godt
Venlig hilsen
Erroll