Når man ikke er den lille pige længere.

brevkassespørgsmål

Når man ikke er den lille pige længere.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg er lige blevet femten og mange i min klasse går med sexet undertøj som g-stringe, jeg har selv et par stykker som jeg fik købt da jeg gik i ottende. Men mit problem er at jeg altid gemmer dem allerbagerst i mit klæde skab da jeg er bange for min far eller mor finder dem. Mine forældre er meget åbne og rigtige gode til og lytte og forstå. Men de ser mig som den ''lille pige'' fordi jeg er den yngste og jeg tør bare ikke og gå op til min mor og sige ''hey mor, vil du med ud og kigge på g-stringe''.. Hvordan ville i sige det hvis i var mig? Er det ikke mærkeligt som forældre at ens datter siger det, eller skal jeg bare helt lade være og sige det til dem? Knus den IKKE lille pige

Svar:

Hej med dig

Allerførst så synes jeg det er dejligt at høre, at dine forældre er åbne og gode til at lytte og forstå. Det må være rigtig rart for dig at vide, at du faktisk kan snakke med dem om det, du nu har brug for og lyst til. En anden ting er så, at du synes det er lidt svært at sige de her ting, selvom du gerne vil - og det forstår jeg udmærket godt. Det er helt naturligt i din alder at blive usikker og lidt bange for, hvordan ens forældre vil reagere.

Du skriver jo netop, at dine forældre ser dig som deres "lille pige" og du ikke ser dig selv sådan mere. Derfor forstår jeg godt, hvis det kræver lidt overvindelse at spørge din mor, om hun vil med ud og kigge på g - stringe. For det viser jo netop, at du ikke er den lille pige mere, men er på vej til at blive en ung kvinde.

Hvis du kan finde modet, så synes jeg helt klart, at du skal snakke med din mor om, hvordan du har det. Jeg tror, det vil føles godt for dig at få sagt højt, at du IKKE er den lille pige mere. Så skal du heller ikke gå og skjule det her med undertøjet.

Jeg tænker, at du og din mor kunne få en rigtig god snak ud af det og mon ikke hun synes, det ville være rigtig hyggeligt med en mor - datter strøgtur :)

De bedste hilsner Rikke