ny spørsmål

brevkassespørgsmål

ny spørsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

tak for svarat sist. min karaste sage hun bare var bange for at hun var nørtet så hun ville vara saj. :) men jeg et nyt spørsmål. hun sage at hun blir drillet fordi hun er buttet og har fregnar og nu blir jeg også drillet fordi vi er karaster. men jeg synes hun er smuk og sød :( unskyl jeg skrivar dåligt jeg har svart ved at stave :(

Svar:

Hej med dig.

Dejligt at høre at du kunne bruge det sidste svar du fik, og endnu dejligere er det at du vender tilbage for at spørge igen. Bliv endelig ved med det.

Du skriver at din kæreste bliver drillet med at hun er buttet og har fregner, men at du syntes hun er smuk og sød. Hvis du syntes hun er smuk og sød, synes jeg det vel ligemeget hvad de andre siger. Som jeg læser det, så er dit spørgsmål, hvad du kan gøre ved at de driller dig med disse ting.

Hvis dem der driller dig er dine venner, kunne du jo sige til dem at du faktisk bliver ked af det, og at du gerne vil have at de stopper det. Hvis det er nogen du ikke snakker så meget med, kunne du vende ryggen til og gå. På denne måde kunne du vise dem at det ikke betyder noget hvad de siger til dig.

Håber at du kan bruge svaret til noget.

Hilsen
David