Nu skal jeg så møde hende... Eller hvad???
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey
jeg er en pige der gerne ville møde nye mennesker så jeg fik nogle profiler på nogle datingsider... Da jeg er homo skrev jeg i mine profiler at jeg var en dreng så jeg kunne møde nogle piger... Jeg troede jo ikke at jeg ville møde nogen da det egentlig ikke var så alvorligt igen (altså det med datingprofilerne) men jeg begyndte at skrive med en som faktisk var meget sød. Jeg var tæt på at fortælle hende i starten at jeg var en pige men ligepludselig var jeg bange for at det ville ødelægge det vi havde... Vi har skrevet meget sammen og vi er begge forelskede så faktisk spurgte hun om jeg ville mødes. Det vil jeg jo vilrkelig gerne for jeg er virkelig forelsket. Men hun tror jo at jeg er en dreng......... Hvad skal jeg gøre???? Og burde jeg sige at jeg er en pige??? Men jeg vil bare VIRKELIG, VIRKELIG ikke ødelægge det vi har!!!!!!
Håber du kan hjælpe
hilsen mig

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du er glad for at møde nye mennesker og det er naturligt da man som teenager kan være meget nysgerrig anlagt. Jeg kan høre at du er ret glad for hende du har mødt over datingsiden og at du gerne vil mødes med hende, men ikke ved hvordan du skal fortælle hende at du ikke er en dreng men en pige.
Det lyder til at hun også er glad for dig. Du skriver ikke om du har et profilbillede der kan afsløre at du er en pige, men hvis du ikke har et profilbillede kan det være at hun er interesseret i dig på baggrund af det I har skrevet sammen i den pågældende periode. Det kan også være at hun er interesseret i dig både på baggrund af det I har skrevet sammen og at hun tror at du er en dreng hun har skrevet med i al den tid. Det er vigtigt at du fra din side giver hende de oplysninger hun har brug, hvis du gerne vil have et forhold til hende uden for datingsiden. Det er vigtigt at et sundt forhold starter med ærlighed. Hvis du skriver og fortæller hende at du er en pige, så kan du også være sikker på at hvis hun stadig vil mødes med dig og lære dig at kende, er det fordi at hun kan lide dig præcis som du er uafhængig af dit køn.
Al held og lykke med det.
Kærlige hilsner
Lima