Never gonna tell him..
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej. Jeg ved ikke om det egentlig er et spørgsmål, eller mere bare en måde at komme ud med nogle tanker på, But here We go... Det handler om at jeg er forelsket. Surprise, I guess everybody is.. Men det er ikke bare i en hr. Hvemsomhelst. Det er fordi jeg for godt en måned siden kom til skade med mit knæ, og skal derfor til noget genoptrænings-halløj, hvor jeg så har en fysiterapeut 2 gange om ugen for a while. Og det er ham. Han er pisse sød og oh my gosh, han er pæn. Han er 22, og jeg er virkelig faldet for ham. Han er herre nuttet! Men jeg kan jo ikke fortælle ham det, eller kan jeg? Jeg er mega genert af natur, men overfor ham bliver jeg fucking meget mere nervøs. Det værste er at han, under øvelserne jeg skal lave, røre ved mit ben for at mærke noget med musklerne, men jeg vil jo gerne have at han rør ved mig, men jeg vil ikke virke som en freak. Men jeg er blever sygt vild med ham.. But I ain't gonna tell him... Or what? Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg skriver her. Har vel bare brug for at få afløb for nogle frustrationer. For jeg er ked af det. For jeg ved jo at jeg ikke kommer til at se ham mere efter træningsforløbet. Men han er jo så.. Argh, fuck det...

Svar:
Hej med dig.
Det er helt okay du skriver her og kommer ud med dine tanker. Det kan man nemlig godt have brug for en gang imellem.
Først vil jeg gerne sige at det er helt naturligt at blive forelsket og tiltrukket af et andet menneske. Mange piger i teenagealderen bliver ofte også tiltrukket af fyre der er lidt ældre end sig selv. Så jeg kan sagtens sætte mig ind i, at du synes ham din fysioterapeut er ret sød og spændende.
Selvom du nok ikke synes det er så fedt at få at vide, når du er forelsket i ham, så vil jeg sige at sandsynligheden for at han også er forelsket i dig, nok ikke er så stor. Han er jo på arbejde og har mange forskellige klienter inde til genoptræning hver dag. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om han har givet udtryk for at han har noget for dig, men hvis ikke, så tror jeg ikke du skal regne med at det er gengældt desværre.
Jeg tænker også at hvis du vælger at fortælle ham at du er forelsket i ham og det ikke er gengældt, så kan det godt være du synes det ville være lidt flovt at komme til genoptræning igen.
Som du selv skriver, så kommer du nok ikke til at se ham mere efter træningsforløbet. Jeg kan godt forstå hvis det kan være hårdt at tænke på nu, hvor du er blevet forelsket, men jeg er sikker på at der skal nok komme en ny, du bliver forelsket i på et andet tidspunkt. Du kan jo nyde det så længe det varer og glæde dig over at du har fået sådan en sød og nuttet fysioterapeut.
De bedste hilsner Sine