Navlepiercing
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus jeg er en pige på 15 år, der rigtig gerne vil have en navlepiercing, men jeg skal på ferie om 10 uger og jeg ved ikke hvor lang tid den skal hele før den må få sol, hav og-klorvand. Jeg har prøvet at søge på nettet, men der er forskellige svar. Håber mit spørgsmål er relevant og at i vil svare på det. :) Kærligste hilsner Sofie :-)

Svar:
Hej med dig Sofie
Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller, for der er rigtig mange forskellige historier om hvor langtid der skal gå.
Grunden til man ikke skal bade i havet og i svømmehaller, er fordi der er mange bakterier og solen gør, at der kan komme tydeligere arvæv, der hvor såret er. Det vil sige man kan bade og tage sol når såret er helet. Men det er helt forskelligt fra person til person hvor langtid det tager, man siger dog som regel det tager imellem 2 – 5 uger. Så du kan sagtens nå det, inden du skal på ferie.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw