Når jeg er sammen med kæresten..?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Lidt et dumt spørgsmål ii; men... Når jeg er sammen med kæresten og vi ligger og snaver osv. som i ved med bar overkrop. Så når vi har lagt der i lidt tid så begynder det at føles som om jeg er ved at tisse i bukserne..? Og så må jeg jo afbryde og tage det roligt i lidt tid eller smutte på WC.. Hvorfor sker dette..? Og kan det ændres eller er det noget jeg skal lære at have kontrol over?.. Hilsen Dreng, 12 år.

Svar:
Hej
Først vil jeg lige sige, at der ikke er nogen spørgsmål der er dumme.
Det bedste råd jeg kan give dig er, at du forsøger at gå ud og tisse, inden i ligger jer. Hvis du har en halvfyldt blære, kan det nemt komme til at presse på når du bliver ophidset.
Det er meget normalt at man opdager man skal tisse, når man bliver ophidset. Så hvis ikke du kan inden i ligger jer, må i forsøge at tage det med et smil. Og så kan pigen glæde sig til du kommer tilbage.
Hvis du er nysgerrig på andet omkring sex, vil jeg foreslå dig at besøge lystværelset her i Cyberhus. Her kan du også skrive til Sascha og Mette i deres brevkasse.
Venlig hilsen Denise