måske et plat spørgsmål?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hejsa måske kommer jeg med et plat spørgsmål men det er fordi jeg så et klip på youtube med ham der danseren sonny fredie pedersen i godmorgen danmark og lige pludselig spiller de en sang også skal han danse i ca. 4 sek vil virkelig gerne vide hvad sangen hedder håber i kan hjælpe mig :)

Svar:
Hej med dig
Jeg synes ikke, at dit spørgsmål er plat. Jeg kender det selv - at man tilfældigt hører lidt af en god sang, som man ikke kan finde ud af hvad hedder, og det kan være rigtig irriterende:-)
Jeg har fundet en video på Youtube, som jeg tror er den du omtaler. Jeg kan dog heller ikke høre sangen ordentligt, da det kun er meget kort tid man hører sangen, så jeg har desværre ikke noget bud på, hvem sangeren kan være.
Hvis du har oprettet en brugerkonto hos Youtube, kan du eventuelt gøre det, at du i kommentarfeltet under videoen, spørger om der er nogen, der ved hvad sangen hedder. Måske er der én der kan svare på hvilken sang du søger. Ellers er der nok ikke andet at gøre, end at håbe på at du snart hører sangen igen!
Mange hilsner
Heidi