Mit kæreste liv

brevkassespørgsmål

Mit kæreste liv

brevkassespørgsmål af
Knust pige
12 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

Hej

jeg har en rigtigt sød kæreste men problemet er bare at han er fra Syriens Og jeg er fra danmark, har snakket med mine forældre siger det er okay men mine veninder siger det er små dyr som prøver at knuse mit hjerte men elsker ham virkeligt, så mit spørgsmål er: er det forkert at vi er sammen vis mine forældre siger det er okay men mine venner siger det modsatte?

håber det gav mening knus fra en knust pige.

Svar:

Kære dig...

Mange tak for dit brev. Det giver skam helt god mening det hele.
Hvor er det dejligt, at du har fundet dig en kæreste, som du er rigtig glad for. At være forelsket er en rigtig dejlig ting. Det lyder spændende med en kæreste fra Syrien.

Jeg synes bestemt ikke, der er noget forkert i, at I to er sammen. Det må være dejligt, at dine forældre er så opbakkende og har accepteret jeres forhold til hinanden. Men jeg forstår godt, at det ikke er særlig rart, når ens veninder siger sådan nogle ting om din kæreste. Jeg kan godt forstå, at det påvirker dig, og at du føler dig forvirret og knust.
Det, jeg synes, der er vigtigst i dette her, det er hvordan du selv har det med det hele og med ham. Hvis du elsker ham og holder af ham, så ser jeg ikke nogen grund til, at I ikke skal være sammen. Jeg ved godt, det betyder meget, hvad ens veninder og venner synes om ens kæreste. De har én opfattelse af, hvad din kæreste er for en type, den opfattelse har de nok svært ved at se ud over. Derfor kunne det måske hjælpe på situatioen, hvis de fik lov til at møde din kæreste og hænge lidt ud sammen. Så har de mulighed for at se den søde fyr, som du har forelsket dig i.

Jeg synes, det er vigtigt, du lytter til dit hjerte, og gør det, som du synes, er det rigtige. Det lyder til, at du er meget forelsket og har fundet dig en sød kæreste. Dine veninders og venners mening kan du tage til dig eller lade vær. Men i sidste ende, er det jo ikke dem, der er kærester med din kæreste. Det er dig.

Jeg håber, du kan bruge mit svar. Og så vil jeg ønske dig held og lykke med kærligheden.

Kærlig hilsen Anna

AnnaIMs billede
Anna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål