Mine veninder er dovne
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hejsa jeg har et problem.. Jeg vil rigtig gerne være med i mgp (som danser) Men mine veninder er virkelig dovne og de gider ikke noget ( og det gider dem fra min klasse heller ikke) jeg tror bare det kunne være sjovt at være med og det vil jeg helt vildt gerne hvad skal jeg gøre? :)

Svar:
Hej med dig
Det lyder da som en rigtig god ide, du har fået, og det er super ærgeligt, dine veninder og din klasse ikke vil være med til det. Du kan ikke tvinge dem til at være med til MGP, men hvis du har en drøm om, at du gerne vil være med som danser, så må du gå efter det.
Nu ved jeg ikke så meget om MGP, men var inde på deres hjemmeside og læse om det. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så mangler du et band, hvor du så er danser til deres musik. Jeg ved ikke, om du bruger facebook, men hvis du gør, kan du jo skrive derinde og sige, du mangler et band, som vil spille til MGP. Det kan være, der er nogle, der har lyst til det.
Der står på MGP-hjemmesiden, at hvis du mangler en trommeslager, en sanger eller andre, så kan du sagtens melde dig til alligevel. Jeg tror, det vil være en fordel for dig, hvis du skriver en sang, for det er jo allerede den 22. november, der er tilmeldingsfrist. Så kan du se på deres hjemmeside, hvor du skal tage hen for at snakke med en MGP-kontaktperson. Her er et link til
MGP-hjemmesiden, så du kan læse mere om det.
Jeg håber, det lykkedes for dig. Ellers må du prøve igen næste år.
Venlig hilsen Jane