Min venindes kæreste siger at vi ikke må være sammen mere

brevkassespørgsmål

Min venindes kæreste siger at vi ikke må være sammen mere

brevkassespørgsmål af
luis
20 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

 hej. jeg fik at vide fra min veninde at vi ikke må ses fordi hendes kæreste ikke bryder sig om at vi er sammen.. hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej med dig.

Det er jeg ked af at høre og lyder ikke til at være særlig sjovt, at i ikke må ses sammen mere.

Har du snakket med din veninde om det og spurgt hende om, hvad hun egentlig synes om det? For jeg tror nu heller ikke, at hun synes at det er særlig sjovt at hun ikke må ses med dig længere.
En god idé kunne måske være, at du snakkede med din veninde om det, og spurgte hende om, hvorfor hendes kæreste ikke synes, at i skal ses mere. Måske du endda kunne gå direkte til kæresten og spørge? Det er vel ikke op til kæresten at bestemme, hvem hun skal ses med og være sammen med?

Håber at du kan bruge mit svar og jeg håber, at du og din veninde kan fortsætte med at være sammen. Ellers er du velkommen i vores 1-1 chat eller til at skrive herinde igen.

Med venlig hilsen

Tina

Tinas billede
Tina har svaret på dette spørgsmål