Min venindes bror

brevkassespørgsmål

Min venindes bror

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 15 år 1 måned siden

jeg er en pige på 13 år, som er forelsket i min veninders bror.
jeg har aldrig snakke med ham, men jeg ser ham, vær gang min veninde træner, og det gør hun før mig, men problemet er bare, at hendes far er der også, så jeg tør ikke ikke gå han til ham, og spørger om hans nummer, for han vil nok sige nej, når hans far er der..
jeg har prøvet at glemme ham, men jeg kan ikke.. han er altid i mine tanker.
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? er jeg rigtigt forelsket, eller er det noget som kommer til, at gå over med tiden?

hilsen pige, som ikke kan glemme drengen...

Svar:

Hej
Det lyder til at du er rigtig forelsket i din venindes bror og du
spørger om hvad du kan gøre og om det går over med tiden.

Om det går over med tiden kan være svært at svare på. For nogen går
det hurtigt over og for andre kan man være forelsket i den samme
person i lang tid.

Du finder først ud af det når du har prøvet at snakke med ham. Måske
finder du ud af, at du ikke er forelsket alligevel og måske er han ikke
interesseret. Det kan også være at I bliver kærester.

Derfor er det vigtigt at du prøver at snakke med ham.

Jeg kan godt forstå at det er lidt svært når hans far er der hele
tiden. Men jeg syntes du skal prøve alligevel, måske kan du skrive en
lille seddel til ham, som du kan give ham. På den seddel kan du
forklare ham hvordan du føler og om han kunne tænke sig at mødes med
dig.

Det kunne også være en god ide at snakke med din veninde om, hvordan
du har det. Måske vil hun gerne hjælpe dig, så du kunne mødes med ham
eller hun kunne aflevere et brev fra dig. Det kan også være at hun kan
hjælpe dig med at møde ham på MSN, facebook eller andre steder..

Hvis du gerne vil vente lidt med at fortælle hende om dine følelser og
gerne vil snakke med ham først, så vil jeg foreslå dig at skrive et
almindeligt brev og sende til ham. I det brev kan du fortælle ham
hvordan du har det.

Du kunne foreslå at I mødes et eller andet sted og så kan du finde ud
af om han også er interesseret i dig. Måske du kunne invitere ham i
biografen eller ud på en gåtur.

Håber du finder ud af det

Venlig hilsen

Denise