Min ven og han's fætter

brevkassespørgsmål

Min ven og han's fætter

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

der går den her dreng i min klasse

mig og han's fætter er begyndt at

skrive på flirt mådeK.

Her forleden dag snakkede vi i 9 timer i alt

men de 3 af timerne var med min vens fætter

og 6 af timerne var med min ven

mig og min ven blev meget tætte den dag

for han plejer ikk rigtig og vil snakke med mig

som sån.

Men den dag gad og jeg tror faktisk godt

at jeg kan lide min ven og ikk han's fætter

og tidligere den dag havde han ringet altså min ven

og så tænkte jeg okay du plejer ikke at vil snakke med

mig.

Så Skrev jeg hvorfor vil du snakke med mig.

Sø skrev han jeg er gravid. Med hvem skrev jeg så.

Han skrev bare med dig.

Som sagt tror jeg bedere at jeg kan lide min ven

end han's fætter.

Hvad skal jeg gøre lade tiden vise vej eller skrive det til ham.

eller skal jeg holde det for mig selv og sige det til min

bedste veninde?

Svar:

Kære dig

Tak fordi du har skrevet ind til vores brevkasse. Jeg kan forstå på dit brev at du snakker både med din ven og hans fætter, og at du er lidt i tvivl om hvad du skal gøre. Du skriver at du godt kan lide din ven, men at han normalt ikke snakker med dig, og at du har flirtet lidt med hans fætter et stykke tid. Du skriver også at din ven er begyndt at vise mere interesse for dig, efter at du er begyndt at snakke med hans fætter.

Alt det med drenge og kærester, kan være lidt svært. Særligt fordi man ikke kan læse deres tanker. Jeg kan forestille mig at du måske er lidt forvirret over hvorfor din ven pludselig viser dig interesse, når han ellers ikke har snakket meget med dig. Jeg tænker at du godt kan prøve at snakke med din bedste veninde om det. Det kan være at han godt kan lide dig, men det er måske lidt for tidligt at spørge ham. Prøv at snakke lidt mere med ham, snak med din veninde om det, og se tiden an. Men hvis du fortsætter med at snakke med din ven og måske flirte lidt, så vil jeg anbefale dig at stoppe med at flirte med hans fætter. De snakker højst sandsynligt sammen, og det ville være ærgerligt hvis de kan snakke sammen om, hvad du har snakket med dem om. Hvis du flirter med dem begge to, kan det desværre også betyde at de finder på et eller andet dumt rygte om dig, og det kan blive rigtig ubehageligt for dig. Du må selvfølgelig stadig gerne være venner med fætteren, men det er en god idé at stoppe med flirten imens du finder ud af om du bedst kan lide din ven, og om han kan lide dig på den måde (og om du måske bliver kærester med ham).

Når du har snakket lidt mere med din ven og lært ham bedre at kende, så kan du også fortælle ham om at du godt kan lide ham. Men giv det lidt tid, så du kan være sikker på hvad han vil og hvad du selv vil.

Jeg håber du kan bruge mit svar!

Venlig Hilsen

Signe