Min røv?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej.
Jeg er en pige der er en smule "kendt" for min røv pga. en perfekt størrelse og form. Jeg kunne godt tænke mig at tabe en lille smule fedt på lårene, men jeg er bare bange for, at jeg så får en dårligere røv. Har I nogle gode spisevaner eller træningsøvelser til, hvordan man kan få en bedre mave og nogle pæne lår uden, at man mister nogen som helst form for fedt eller former på røven?
Tak på forhånd:))

Svar:
Hej med dig
Jeg tror at mange kender det der med at der er særlige områder på kroppen man gerne vil ændre lidt på uden at ændre på de områder man er glad for.
Du spørger om der er spisevaner og øvelser der gør at man kan tabe sig nogle steder, men være sikker på at man ikke ændrer form andre steder. Til det er svaret både ja og nej.
Du kan ikke som sådan spise noget der gør at du taber dig på lårene samtidig med at du bibeholder alt dit fedt på røven. For når du taber fedt vil din krop helt selv styre hvor den tager fedtet fra.
Nogle mennesker kan have en vildt smal talje og helt flad mave samtidig med at de har store lår, ligesom at nogle har meget spinkle ben og masser af fedt på maven. Det kan du ikke gøre så meget ved med maden.
Men du kan selvfølglig lave nogle øvelser for dine lår som og mave. Der findes 100-vis af øvelser og jeg tænker at det er noget du bliver nødt til at prøve lidt af for at finde dem der fungerer bedst for dig. Der findes mange forskellige apps hvor man vælger hvilken kropsdel man gerne vil træne og så får man en lang række øvelser som fungerer rigtig godt til det område man vælger.
En rigtig god som også er gratis er Workout trainer, hvor du kan sammensætte dit helt eget program ud fra de øvelser du vælger.
Held og lykke med det
Niels-Christian