Min penis skfiter skin
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Min Penis er begyndt at blive lidt rød og følsom. den er også næremset begyndt at skifte skin. er det helt nomalt. jeg er aktive i seng men har holdt en pause på 2 uger nu.

Svar:
Hej med dig.
Det lyder ubehageligt, at din penis sådan har ændret sig.
Jeg har ikke før hørt om, at en penis skifter skind. Hvis den har fået meget sol eller på andet måde er blevet forbrændt, kan det dog være, den skaller lidt? Ellers er jeg lidt i tvivl om, hvordan du oplever, at dens skind skifter.
En penis kan godt være rød og følsom i en periode. Det kan være pga. øget onani, almindelig pubertetsudvikling og så videre. Hvis det generer dig meget, og du bliver ved med at opleve, at den skifter skind, synes jeg dog, du skal gå over til din læge og høre, hvad det mon kan være. En læge vil hurtigt kunne undersøge dig og give dig svar på din undren.
God sommer fra Matilde