min kæreste

brevkassespørgsmål

min kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

Hejsa jeg er en pige på 19 år , jeg har en super dejlig kæreste som jeg elsker over alt på jorden jeg føler for første gang jeg virkelig har fundet den rette har aldrig haft så mange føelser for en fyr som jeg har for ham , vi havde det bare super godt i starten af vores forhold , men jo mere vi lærte hinanden at kende jo mere åbnede jeg op også for mine dårlige sider , og det skal lige siges jeg åbenbart har en personlighedforstyrrelse så jeg reagere ofte voldeligt når jeg bliver alt for sur og det ved han jeg har , men han er begyndt på når vi bliver sure på hinanden at kalde mig en billig luder og hele tiden går han og siger jeg knepper gamle mænd og tænder på dem , og han er pludselig også blevet meget egoistisk blandt andet bliver han irriteret hvis jeg spørg om jeg må smage hans glas mælk eller andet , jeg forstår ikke hvorfor han siger og gør sådan nogle ting hvilket gør mig ked af det , jeg ved godt jeg ikke selv er en nem person at være sammen med , men han siger han forstår hvordan jeg har det og at han vil hjælpe mig med at jeg får det bedre , men alligevel bliver han ved med at sige sådan nogle grimme ting selvom jeg begynder at græde fordi jeg bliver så ked af det og frustrert over at han siger de ting og jeg ikke forstår hvor han får sådan en ide fra ? jeg kan bestemt ikke lide gamle mænd har været udsat for seksuelle overgreb blandt andet fra en voksen mand så jeg er bange for dem og kunne aldrig føle mig tiltrukket af en ældre og det ved han også så derfor gør det mig bare ekstra ked af det at han kan sige sådan nogle ting , han hentydede også til at der var en kemi mellem mig og min stedfar da vi boede hos mig i en periode og det var dagligt han kom med den anklage hvilket gjorde at jeg følte det var akavet at være i sammen rum med de to og blev nervøs for at være alene med min stedfar fr tænk hvis han troede noget

Svar:

Hej med dig..

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" fordi jeg tror du vil få et bedre svar der. I brevkassen her, handler det mere om de udfordringer der kan høre med til at være teenager.

Du kan finde deres svar inden for maks 10 dage, men jeg vil foreslå dig, at kigge forbi chatten i morgen. Her kan du chatte anonymt med en voksen som også gerne vil prøve at hjælpe dig. På den måde kan du måske få nogle råd lidt hurtigere, hvis du har lyst.

Venlig hilsen

Erroll