Min kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Mig og min kæreste var til fest hos en ven og vi var blevet pænt fulde ligepludselig kunne jeg se at hun havede tisset i bukserne hvad skyldes det Hilsen Nick

Svar:
Hej Nick
Ja, det er godt nok svært at svare på, men jeg vil da give det et forsøg.
I forbindelse med indtagelse af alkohol, og jo mere fuld man bliver, jo mere afslappet bliver ens krop. Det vil sige at musklerne i kroppen bliver afslappet og det samme sker for musklerne omkring blæren. Og hvis din kæreste har været fuld og tisset i bukserne, så er hun LANGT fra det første fulde menneske som prøver at tisse i bukserne.
Jeg ved ikke om I har snakket om det efter det skete. Men det kan være at du skal nævne det for hende, hvis det sker igen. Det kan være hun slet ikke ved at hun gør det, og det er måske meget rart for hende at vide, så hun kan gøre noget ved det, hvis det fortsætter.
Jeg håber du kan bruge det til noget.
Mvh
Casper