Min flirt
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er en pige på 14
Der er den her fyr jeg har kendt siden 0 klasse
men for 1 år siden begynde vi at flirte og nogle uger efter begyndte min ex bedste veninde at flirte med ham ogs og så valgte han hende.
Midt i sommerferien begyndte jeg at skrive til ham igen. Og der har været lidt kamp mellem mig og hende min ex veninde. Nu har hun en anden og jeg tror jeg vinder. Nå ligemeget
En dag kedede mig og ham der os. Så skrev jeg at han kunme komme hjem til mig. Så kom han ca kl.22:45. vi snakkede og hørte musik. Lige pludselig siger han "Fuck det" og kyssede mig. så kl.00:00 siger jeg tillykke fordi han havde fødselsdag og så tog kyssede vi videre. Kl.02:00 ca tog han hjem.
Men her nytårs aften var vi sammen med nogle venner vi drak og røg lidt og sån. Så når vi skal hjem af følger han mig hjem og kysser mig foran vores venner. Og jeg blev glad fordi det havde han aldrig gjordt før.
Så 2 dage efter kommer ham og hans ven hjem til mig vi gik ud i ryger skuret med min mor. Vi snakker meget og høre musik drikker lidt.
De var her næsten hele natten. Vi blev halv fulde eller jeg gjorde og når vi siger farvel kysser han mig foran min mor og jeg tænker Wow. Og blev glad. Jeg er meget glad for ham og sådan noget
Men... jeg ved ikke helt hvad vi er om vi er flirts eller kærester eller venner://
Hvad skal jeg gøre for at blive kærester med ham og for at han kan lide mig som mere en flirts?

Svar:
Hej med dig
Det lyder dejligt for dig, at du har fundet sammen med en du er vild med.
Det lyder som om i begge to er glade for hinanden. Det kan være han også går og tænker lidt over, hvordan han skal få spurgt eller tænker over hvad du har lyst til. Du kan evt. prøve at tage initiativ til at I laver nogle andre hverdagsting sammen, som fx at slappe af sammen efter skole, gå en tur eller være samme med hinandens venner og familie.
På den måde kan I evt. mærke hvordan i har det sammen og finde ud af om I skal være kærester. Du kan også prøve at overveje hvad du selv har lyst til. Ser du ham som en ven, eller er du bare rigtig vild med ham og har lyst til at I skal være kærester? I og med det lyder til han også er glad for dig, tænker jeg ikke der er noget i vejen for at du måske spørger ham hvad han tænker? Du kan evt. fortælle ham, at du synes han er en super god ven, men at du måske tror, at du er ved at blive lidt vild med ham, hvis det er sådan du har det selvfølgelig.
Jeg håber du kunne bruge svaret, ellers er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive igen!
De bedste hilsner Maria