Mig, og min gode veninde...
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej "klar, parat, teenageliv" Skriver til jer om et... Jaaah, ved ikke om man kan, kalde det et problem? Prøver at gøre det lidt kort, selvom jeg kunne skrive, en hel roman :) Nå men..... Jeg skriver til jer, angående mig og min gode veninde. Vi lærte hinanden, at kende for noget tid siden. Og begyndte, hurtigt at blive vilde med hinanden. Vi skriver / camer, næsten uafbrudt. Vi er også tit sammen, hvor vi rigtig hygger og ligger i sengen. Vi har det bare helt fantastisk, og kan snakke om alt! Men, vi har snakket meget om at flette fingre. Og det gør vi også, men der opstår en "akavet" situration. Og det er, når vi skal flette fingre eller holde i hånden. Bliver det tit en smule akavet. Altså hvordan "tager" man, ligesom bare en andens hånd? Det bliver tit, meget akavet / mærkeligt. At bare "hugge" den andens hånd? Hvordan kunne man ligesom, ligge op til det? Hilsen mig....

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Jeg vil prøve at svare så godt jeg kan.
Først og fremmest lyder det som om du har en sød veninde, I begge er rigtig glade for hinanden og hygger jer.
For at svare på dit spørgsmål om at flette fingre uden det bliver akavet så prøv når I sidder sammen langsomt at lægge din hånd på hendes og så flette fingrene sammen. Det behøver ikke nødvendigvis at blive så akavet, hvis bare du gør det langsomt og prøver at fornemme om hun har lyst til at du tager hendes hånd. Det er godt at høre I snakker om det og det synes jeg I skal prøve at blive ved med, så du også ved, hvad hun har lyst til.
Mvh Miriam