Menstruation??

brevkassespørgsmål

Menstruation??

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus Jeg er en pige på 14 år som har nogen spørgsmål omkring menstruation. For snart et år siden havde jeg min første menstruation og jeg er sikker på at det var det, der kom en hel del blod ud, men siden da har jeg ikke haft det, min veninde siger at det er normalt at der kan gå et år før det kommer igen, men nu bliver jeg lidt nervøs, kommer det nogensinde? Kærlig Hilsen Pige, 14 år

Svar:

Hej med dig

Super godt du allerede har snakket med din veninde omkring det. Hun har nemlig helt ret. Det kan sagten være meget uregelmæssigt i de første år. Det er også meget forskelligt, hvornår man får det første gang jo, og hvor mange måneder eller år der så går imellem. Prøv ikke at tænk  så meget på det. Din krop har helt styr på tingene og ved hvad der er bedst for dig!

Mvh Miriam