MEGET stærk mavefornemmelse overfor drenge

brevkassespørgsmål

MEGET stærk mavefornemmelse overfor drenge

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Okay jeg har ingen ide om hvor dette skal placeres, men nu kommer det her hen:) Det her lyder meget underligt, i know... Men har ligesom en mavefornemmelse overfor nogle drenge, det kan være en fyr der går på den anden side af gaden, en som er venner med en af mine venner, en fra tv, stort set alle mulige fyre, også selvom jeg SLET ikke kender dem, selvom de er helt fremmede, det er ligesom om min mave knueer sig helt sammen og min hjerne går på "jagt" instinkt eller hva man skal kalde det, får et forfærdeligt adrenalin-kick som gør mig mega nervøs. Min hjerne bliver helt vildt skarp på rekordtid, og fortæller mig nærmest "Ham der, han har gjort noget MEGET slemt, han er ikke en god person, han er en du skal holde dig fra, skynd dig væk!" Det er aldrig en følelse som langsomt bygger sig op, jeg kan se det med det samme, jeg kan læse på ham med det samme at jeg skal væk i en fart, han er et dårligt menneske, med piger kommer det aldrig, altid med drenge. Det er ikke alle fyre det sker med og da jeg var mindre skete det også mere, men det er der stadig en gang i mellem, hvor jeg virkelig bare tænker at ham der har voldtaget en eller anden, slået nogen ihjel, og nej, selvfølgelig er det nederen at dømme folk, men får sådan en kvalme over dem og min mave panikker helt, samt alle mine sanser kommer op. Jeg kan stå med ryggen til ham, lige så snart han træder ind i rummet så vender mit hoved hurtigere end min hest gør, og jeg er væk. Hvis min mor/far er der føler jeg mig beskyttet, stadig udsat, men hvis jeg står helt oppe i hovedet på dem og de rører mig, så har jeg det lidt som mine katte når der kommer en hund, de forsvarer sig ligesom, men står stadig sådan at mor/far kan beskytte dem. Det er sikkert en god ting at have den slags mavefornemmelse, men den er fo stærk! Jeg har tit fået at vide jeg sikkert har en 6. sans, jeg har set og snakket med spøgelser, jeg ka fornemme når der skal til at ske noget stort. Så alle gangene er det meget diskret, jeg får at vide jeg skal holde mig væk fra ham, men ikke hvorfor, jeg vælger altid at lytte til min mave selvfølgelig, men det er underligt.... Vil i please kommentere, what to do??:) Det er alle slags drenge, ham den hårde type, hippien, nørden:)

Svar:

Hej med dig

Jeg synes det er rigtig vigtigt, at du er nysgerrig på de tanker og fornemmesler du har, så super godt du skrier herind..

Desværre har vi lidt problemer med brevkasserne i øjeblikket, og det har noget at gøre med at vi er flyttet over på det nye site. Dit spørgsmål hører nemlig til i "Når det gør ondt inderst inde", men i stedet for at flytte det over og så skal du vente i 10 dage mere, så vil jeg foreslå dig, at du enten kigger forbi chatten en af dagene, eller kopiere dit spørgsmål her fra og sender det ind igen mandag d. 29 april, hvor vi åbner for brevkasserne igen.

Jeg håber det er okay og beklager igen..

Venlig hilsne

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål