maskar.
brevkassespørgsmål af
Anonym
Hej. Har et fif til at undgå at blive sort under øjne når man har maskar på. Altså ikke hvordan man undgår den løber, men hvordan man undgår at komme til at ligne en zombi??

Svar:
Hej med dig
Der er rigtig mange mennesker, der har det problem, at deres mascara løber lidt, så man bliver sort under øjnene.
Det er tit fordi man kan svede lidt omkring øjnene, og det kan gøre, at man bliver lidt sort omkring øjnene.
En god ide vil være, hvis du pudrer dig godt under øjnene med en løs pudder. Dette vil gøre, at din hud under øjnene bliver tør og ikke modtagelig for løs mascara. Jeg vil også anbefale dig at prøve en vandfast mascara, da det burde afhjælpe problemet en del.
Held og lykke med det.
Mange hilsner fra Lene