Makeuo hjælp

brevkassespørgsmål

Makeuo hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej. Jeg har et lille problem og tænkte at i gad at hjælpe mig eller give mig nogle fif eller en god hjemmeside om det. Jeg bliver 18år d.9 sep, men skal holde festen d.11 Jeg skal have en kjole på som er meget meget lidt lyserød sådan meget lyst i det sådan at det nærmest lignte hvid men man kan sagtens se at den er lyserød den er bare lys i det. Hvilken makeup ville passe fint til den kjole. Mit hår skal jeg også have hjælp til det er mørkebrunt og går ca. til lidt længere end skuldrene..... HELP håber i har tid.

Svar:

Hej med dig

Tillykke med de snart 18 år.

Når du skal have en meget lys kjole på, synes jeg, at du skal lægge en make-up, der ikke er for kraftig. Jeg ville vælge en lyserød, eller rosa farvet øjenskygge, som matcher kjolen, men som dog gerne må være en anelse mørkere. Og så måske en lys lipgloss, enten gennemsigtig eller svagt lyserød, vil være flot.

Jeg ved ikke, om du har prøvet at lave krøller med et glattejern, men efter lidt øvelse kan man hurtigt lave nogle rigtig flotte krøller. Her kan du se en beskrivelse af, hvordan man gør, samt en video. Selvom modellen i videoen har længere hår end dig, kan du sagtens lave krøller, de bliver bare lidt kortere. Hvis ikke du kan få det til at fungere, kan du også overveje at flette dit hår i små fletninger (håret skal være let fugtigt), spraye det med lidt hårspray, og sove med det om natten. Det kan give håret pæne bølger, når du piller fletningerne ud næste dag. Hvis ikke du lige har mod på krøller, kan du også bare købe nogle flotte hårspænder og sætte håret i en enkel frisure.

God fest!

Mange hilsner

Heidi