måske forelsket

brevkassespørgsmål

måske forelsket

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej, jeg er kunne godt tænke mig en kæreste og er forelsket i J og E fra min klasse og E sidder også og kigger meget på mig i timerene og J er rigtig sød. Men hvordan får man sagt det? Og kan J og E overhoved lig mig? jeg har prøvede at spørge E om han kunne li mig men han sagde bare ''nej?'' og gik videre. og tør ikke sende en sms eller et brev er bange for at de fortæller det til alle de andrer :( så pleas hjælp mig :(......

Svar:

Normal

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";}

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, du gerne vil have en kæreste og specielt, når der er to drenge, som du synes er søde. Det kan være svært at få sagt til en fyr, at man kan lide ham, men jeg synes, det var meget modigt af dig at spørge E, om han kunne lide dig. Selvom E sagde nej første gang du spurgte, behøver det ikke at betyde, at han ikke kan lide dig; det kan være han bare er genert.

Først og fremmest synes jeg, du skal finde ud af, hvem af dem du bedst kan lide. Jeg ved ikke om du kender udtrykket, at man ikke skal spille på to heste samtidig. Det betyder, at man kun skal lægge op til en fyr ad gangen. Det synes jeg i hvert fald er et godt råd. Mærk efter, hvem der giver dig mest kriller i maven.

Det kan være, det er en god ide at finde ud af, om der er en af dem, der kan lide dig også, uden at du spørger direkte. Det gør du for eksempel ved at lægge mærke til, om de smiler til dig, om de kigger meget på dig og sådan noget. Sørg for at smile meget til ham, du bedst kan lide, og snak med ham mere end du normalt plejer. Så kan det være, han forstår, at du godt kan lide ham.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen Jane