løj jeg?
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hej. Det lyder nok ikke som noget særligt stort problem. Men vi sad nogle stykker og snakkede om bryster, hvor jeg derefter vise dem et billede af en bekendt på facebook. Jeg sagde den bekendes brysterne var naturlige, en sagde at de var fake, også insisterede jeg på de var naturlige. Hvor efter en sagde "Nå du har nok været der var"? Jeg smilede bare og lod personen være i troen. Har jeg lige løjet?, og hvad kan jeg gøre for at rette det om? Det lyder nok ikke af noget stort, men jeg fandt ud af bagefter at nogle af de andre også kendte hende. Jeg vil ikke pågribes som en løgner..

Svar:
Hej med dig..
Jeg kan godt se hvad du mener...fordi du har jo egentlig ikke løjet for dem, men omvendt fortalte du heller ikke helt sandheden. Du svarede i hvert fald ikke helt klart på spørgsmålet om du havde været der.
Og jeg kan godt forstå du ikke synes det er super fedt, at de nu går rundt og tror at du har været sammen med hende pigen. Og hvis pigen vidste det, synes hun nok heller ikke at det er så fedt.
Så jeg synes sagtens du kan tage fat i dem som du gerne vil have skal kende hele sandheden og få sagt det som det er. Du kan jo sige, at du tror måske de misforstod dig og at du altså aldrig har været sammen med hende og det synes du lige du skulle vide.
Og så behøver der sikkert ikke at blive gjort mere ud af den sag.
Så super at du er ærlig omkring det og undersøger hvordan du kan gøre det om.:)
De bedste hilsner
Camilla