lidt, ehm.. Frustreret.

brevkassespørgsmål

lidt, ehm.. Frustreret.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Davs, Cyberhus medarbejdere. Jeg skriver bare fordi jeg har et.. mindre problem, af en art. Sagen er, at jeg ligesom er blevet.. lidt meget forelsket her på det seneste. MEGET!! Jeg begyndte at skrive med den her pige for.. 3 uger siden, over nettet. Vi fik hurtigt hinandens numre, og allerede en uge efter mødtes vi, hjemme hos mig. Vi havde det rigtig sjovt, og hun blev også og sov. Om aftenen hyggede vi lidt, og holdte i hånd og sådan noget, og tidligere på aftenen, havde hun sagt at hun havde været bange for at hun kunne lide mig, sådan.. mere end ven. Flere gange om natten spurgte hun mig om jeg elskede hende, kan ikke rigtig huske om jeg svarrede hende. Dagen efter, skrev hun til mig at hun savnede mig, og lige fra der af, har jeg bare ikke kunne få hende ud af hovedet. Vi skriver rigtig meget over sms, specielt om natten, og vi har nogle rigtig.. søde samtaler. For nogle dage siden, skrev jeg til hende, at jeg følte mig klam og besat, af hende.. Og hun svarrede med at hun prøvede at få sig selv til IKKE at kunne lide mig mere end som ven, men at det ikke gik så godt, og at hun savnede mig, og tænkte på om jeg kunne lide hende så meget som hun kunne lide mig, og hvad det ville føre til. I fredags skrev vi også om aftenen, hvor hun skrev hun havde lyst til mig.. Seksuelt agtigt, og siden der har de tanker også overtaget mig totalt. I lørdags, skrev hun at hun var lidt forvirret, men kunne lide mig, meget.. Jeg er totalt frustreret! Hver gang jeg tænker på hende, ser et billede af hende, eller hun skriver til mig, dør jeg totalt.. Mit hjerte begynder at banke, jeg bliver totalt rød i hovedet, og glad og alt muligt.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, vi er ved at aftale at mødes igen.. Men jeg er hele tiden bange for at jeg er for meget.. Du ved, skriver for meget.. eller virker desperat. Hver gang jeg siger til mig selv: "Nu vil jeg lige give hende en dags fred, hvor jeg ikke skriver", får jeg en eller anden sød besked fra hende! Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. s: Hilsen Mig.

Svar:

 Hej med dig!

Jeg synes, det lyder som om du er blevet rigtig forelsket i en super sød og fantastisk pige, der også er rigtig vild med dig. Jeg synes, du skal nyde at I begge er vilde med hinanden og fortsætte med at skrive søde beskeder til hinanden og ses nogengange. At være forelsket kan føles fantastisk, men samtidig også helt forfærdeligt, som det lyder som om du også kan mærke. Du ved ikke, hvad du skal gøre af dig selv og om du skriver for meget osv. Det er helt naturligt. Så jeg synes, du skal fortsætte med at nyde forelskelsen med de mange følelser det bringer med sig. Det kan være lidt hårdt med alle de følelser, men det er jo også fantastisk:) Det kan være det udvikler sig til mere i mellem jer, hvis I bare bliver ved med at være åbne og tale sammen. Det lyder som om I begge er rigtig gode til at tale om tingene og fortæller hinanden, hvordan I har det med det hele og det er super godt. Det skal I blive ved med. Man kan rigtig tit være usikre på hinanden i starten, fordi man er bange for at blive såret eller såre den anden og det hele er nyt. Det er helt normalt og derfor også rigtig vigtigt at man prøver at tale sammen om følelserne så godt man kan, så der ikke opstår nogen misforståelser og samtidig lærer I hinanden bedre at kende og så kan det jo være det udvikle sig. Jo længere tid der går og jo bedre I kender hinanden jo mere afslappet vil du også blive og så kommer der nok lidt mere ro på alle de vilde følelser, der kan være lidt svære at håndtere lige nu.

Held og lykke med det hele. :)

Mvh Miriam