Lide mig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg kan li en pige men er 70% sikker på at hun ikke kan lide mig er der en måde jeg kan få hende til at lide mig det er ikke fordi hun hader mig men hun lægger ikk mærke til mig

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå at du er frustreret over, at den her pige ikke viser interesse for dig, når du er vild med hende. Når det så er sagt, kommer jeg til at tænke på om du mon har prøvet at snakke med hende, eller om du blot beundrer hende på afstand?
Hvis du ikke har snakket med hende, så synes jeg du skal begynde at gøre det. Smil og sig hej til hende når du møder hende. Når du så er blevet lidt mere tryg ved at henvende dig til hende, kan du begynde at snakke lidt mere med hende. Spørg hende hvad hun har lavet i weekenden og vis interesse for det hun siger. På den måde, kunne I måske starte et venskab og lære hinanden at kende bedre.
Jeg kan ikke love dig at hun bliver vild med dig af den grund, men jeg synes helt sikkert at du skal give det et forsøg. Det kan jo være at hun finder ud af, at hun synes du er rigtig sød, og faktisk bliver vild med dig efter noget tid. Hvis hun ikke bliver vild med dig, har du i hvert fald gjort forsøget og på den måde slipper du for at gå og gætte på om hun kan lide dig eller ej.
Jeg håber det lykkes for dig!
Venlig hilsen
Nina