Langt hår??

brevkassespørgsmål

Langt hår??

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 8 år 5 måneder siden

Hej jeg er en dreng der gerne vil

have langt hår. jeg har krøller så

hved ikke hvordan det ville se

ud.

vis i kan hjælpe ville det være fedt

Svar:

Hej Anonym

Det er et rigtig godt spørgsmål som jeg desværre må sige at der ikke er noget svar på.

Langt hår kan se super cool ud ligesom kort hår eller slet ikke noget hår.
Når du har krøller kan det være at dit hår vokser mere op- og udaf end det vokser ned af ryggen. Så det bliver meget kraftigt og fylder ovenpå hovedet?

Men det kan også sagtens være at det bliver langt og krøllet ned af ryggen. Det er ganske enkelt umuligt at sige noget om...du bliver nødt til at kaste dig ud i det og prøve dig frem.

Fordelen er at du ret hurtigt kan klippe det af igen hvis du synes det ser mærkeligt ud.

Så spring ud i det...og lad det gro :)

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål