Løgn
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej Cyberhus Jeg har en veninde som jeg holder meget af og jeg kan godt lide hende men nu er det sådan at hun har løjet overfor mig og det har jeg vidst, det er sådan at hun lige er gået fra hendes kæreste igennem halv andet år og hun har en ekskæreste i en anden storby som hun var op og besøge men hun sagde at hun skulle op og besøge en veninde som er hans søster som jeg aldrig har troet på fordi at hun har været over ved hende veninden hver weekend i næsten en måned også fortalte jeg så veninden hvordan jeg havde det med det og hun sagde bare du kan være ligeglad men det er jeg ikke fordi at jeg kan lide hende og nu driller jeg hende hver gang hun skal der op men den største problem jeg har lige nu er at min tillid er fuldstændig væk fordi at jeg vidste at hun løj overfor mig og at jeg vil finde ud af det, hvad gøre jeg for at jeg kan stole på hende igen??

Svar:
Hej med dig
Det er ikke rart at opleve, at ens venner lyver for en og specielt hvis du samtidig er vil med hende. Det kan godt slå en helt ud, og derfor er det også fint at du gør noget ved det og spørger om råd.
Jeg synes kun der er et svar på dit spørgsmål, nemlig at få snakket med hende om det. Har du fortalt at du godt kan lide hende som ven og at du ikke kan forstå at hun lyver for dig?
Når man er gode venner, kan man godt komme til at såre hinanden, men så må man snakke om det. på den måde kan hun lære lidt mere om hvordan du mener venner skal snakke til hinanden og behandle hinanden.
Hvis ikke man snakker om det, så kan det være man går og misforstår hinanden og måske man helt at miste selvtilliden i det venskab. Det lyder lidt som om det er ved at ske for dig.
Så derfor er mit råd at få snakket med hende så hurtigt som muligt.
Venlig hilsen
Erroll