Længde
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hejsa jeg er en dreng på 12 der som de fleste andre tænker på længden af penis, jeg er som sagt 12 og som stiv er min penis 13-14 cm. Er det nomalt som 12 årig... Det skal dog siges at jeg er meget høj (190 cm) hvis det betyder noget for sagen. hilsen den høje :-)

Svar:
Hej med dig..
Jeg tror rigtig mange drenge tænker over længden på deres penis og det er fint du spørger.
Omkring din højde, så betyder det faktisk ikke noget og størrelsen på en penis er, som du nok ved fra badet efrter idræt, meget forskellige. Det er også meget forskelligt hvor stor en penis bliver, når den bliver stiv. Gennemsnittet ligger mellem 10 og 20 cm.
Prøv at læse det her fra sexlinien.dk.. der står en masse spændende ting om længder.:)
Din lyder helt normal og det vigtigste er egentlig bare, at du er glad og tilfreds med den :)
Venlig hilsen
Erroll