Læbepiercing

brevkassespørgsmål

Læbepiercing

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej, Jeg ville bare vi hvor lang en normal labret piercing skal være normalt. Når man får en piercing i læben plejer piercingen jo at være længere en normalt og så får man den klippet efter 2-3 uger. Det samme med ring, hvor stor en diameter skal det være?

Svar:

Hej med dig...

Hmm, det er et godt spørgsmål og ved du hvad, jeg er simpelthen ikke nok inde i det med piercinger. Jeg synes det bedste er at gå ned og snakke med en professionel, altså i en butik hvor de laver piercinger. De vil også kunne dig gode råd i forhold til hvad der kunne passe til din krop. Så får du den bedste rådgivning :)

Go` sommer til dig.

Bedste hilsner

Camilla