kærste soge
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej jeg er en pige på 11 år jeg har en kærste men tror ikke han kan li' mig hvad skal jeg gøre? hilsen pigen mig

Svar:
Hej
Det er ikke rart at gå rundt og være usikker på om din kæreste kan li dig. Når man er kærester er det fordi man kan lide hinanden. Det kan selvfølgelig være at man på et tidspunkt holder op med at kunne lide hinanden. Det er meget normalt, især i din alder.
His du er bange for at din kæreste er holdt op med at være vild med dig, er det bedste at snakke med ham om det. Du kan fortælle ham at du er glad for ham, men at du føler han ikke er så glad for dig. Det er bedst når man er kærester at man  er lige glade for hinanden. Derfor er det bedst for dig ikke at være kæreste med ham, hvis han ikke har de samme følelser for dig.
Du er stadig meget ung og har masser af tid til at møde fyre, blive forelsket og have kærester.
Held og lykke
Denise