kærester og hygge
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej jeg hedder Bella og jeg har skrevet her før. Igen handler det om J. Hér d.16/8 skrev han at han ikke ville være venner mere. Han ville være kærester. Jeg havde kæmpet for at få dén besked i et halvt år så dét virkede lidt mærkeligt at han sådan lige siftede mening. Jeg spurgte ham hvorfor han havde skiftet mening og han skrev "jeg indså at du var min drømme pige, og så fuck at du bor så langt væk" jeg blev mega rørt, for nu havde han dét på samme måde som mig. Jeg har jo givet ham handjob før, og har tænkt mig at give ham blowjob også. Jeg véd at i har sagt hér inde at jeg skal være klar, og dét er jeg. Jeg vil rigtig gerne gøre dét... Men KUN på/med HAM. jeg syntes også at i skal vide at J aldrig kunne finde på at bruge nogen da han selv har én livsfarlig sygdom som han jo er nød til at have lidt hjælp med. (Han er født med skrumpe lever). J er modig og tør næsten alt, han dyrker næsten alle slags vandsport. Hans sygdom blev forresten opdaget da han var 6 år, så han var "heldig", da dét først pleger at blive opdager når man er 15. J elsker virkelig alt véd livet bortset fra hans sygdom (som kun 5 børn i danmark har) og han siger at der er andre der har dét værre end ham. Mit Spøgsmål er: må jeg gerne give ham blowjob hvis jeg er helt klar? Hvornår er dét normalt at begynde at gå på date ? Hvordan spørger man om han vil på date? Hvad kan man lave på en date? Og kan jeg lave noget med ham som er lidt modigt men som jeg tør og som kan ske på lille lolland ?

Svar:
Hej Bella.
Det er godt at du skriver igen og inden jeg giver dig mit svar, vil jeg lige fortælle dig, at jeg har læst dine to andre brevkassespørgsmål og svar.
Når jeg læser dit brev, kan jeg ikke lade være med at sidde med en følelse af, at du bruger meget energi på at overbevise os (i brevkassen) om at J er en god fyr. Netop derfor kommer jeg til at tænke på, om du mon selv er lidt i tvivl om, hvorvidt han nu også er den bedste for dig, selvom du elsker ham? Jeg må desværre også fortælle dig, at jeg har fået det indtryk, at J udnytter dig lidt, fordi han ved du er vildt forelsket i ham.
Samtidig tænker jeg også på, hvorfor du har så travlt? I er lige blevet kærester igen, og jeg synes bestemt ikke, at du skal starte med at give ham et blowjob, selvom du føler dig klar og ved at han gerne vil have det. Hvis du virkelig er hans drømmepige, vil han også være villig til at glemme alt om handjob/blowjob og bare nyde at lave ting med dig, som ikke har noget med sex at gøre.
Jeg synes faktisk at det er rigtig vigtigt, at I bruger lang tid på at lære hinanden at kende som kærester igen. Så det med at gå på date, lyder som en super god idé og jeg synes egentlig at du bare skal spørge ham direkte om han vil med på en date. Det burde han sige ja til, når I nu er kærester.
Der er mange forskellige ting man kan lave på en date. Man kan f.eks gå i biffen, tage på skovtur, holde film- eller spilleaften, lave mad sammen osv.. Du kan også vælge at I skal lave noget sammen med dine venner, så han kan møde dem og lære dem at kende. Ja, der er som sagt mange muligheder, -prøv eventuelt at spørge dine veninder om de også har nogle idéer.
Held og lykke med jeres date.
Venlig hilsen
Nina