Kærester
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej :) Jeg vil gerne spørge om hvordan en dreng opføre sig hvis man siger/skriver at man gerne vil kysse ham og så tre dage efter siger/skriver til ham at man ikke vil kysse ham alligevel?! Knuz Mig:)

Svar:
Hej med dig
Du har fortalt en dreng at du gerne vil kysse ham, men nu har du fortrudt, og vil gerne vide hvordan han reagerer på det. Det er svært at svare på, men måske bliver han overrasket, skuffet eller lidt sur. Han synes måske, at du er en sød pige, og det er nok også derfor at i har snakket om at kysse hinanden, så derfor kan det være han bliver skuffet over, at du har skiftet mening. Selvfølgelig er det bedst, hvis man ikke lover noget, man ikke kan holde, men du har også ret til at at skifte mening, og hvis du ikke har lyst til at kysse med drengen, skal du jo selvfølgelig ikke det, uanset hvad du har sagt til ham.
Det eneste du kan gøre er, at vente og se hvordan han reagerer, og så må du se om i ikke kan være gode venner alligevel.
Mange hilsner
Heidi