Kæreste problem
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej jeg er en pige på 11 år pg jeg kan rigtig godt en fyr fra min klasse der hedder L og jeg ved ik om han kan lide mig. Jeg har sagt til ham at jeg kan lide ham men han svarede bare jeg vidste det. Og jeg har spurgt om han vil med i Tivoli eller noget men han svare bare nej og til min fødselsdag sagde han at han kunne komme men på selve dagen kunne han ik alligevel. Hjælp jeg ved ik hvad jeg skal gøre hilsen T

Svar:
Hej med dig T
Det lyder dejligt, at du rigtig godt kan lide L. Jeg håber, at kunne hjælpe dig til og finde ud af om han også kan lide dig.
Det er meget normalt, at drenge og piger kan være rigtig generte i jeres alder, så det kan godt være derfor han har opført sig på den måde over for dig. Så selvom han ikke vil med i tivoli, eller ikke kom til din fødselsdag, kan han sagtens stadig godt syntes om dig.
Jeg tror en måde du kan finde ud af det på, er hvis du giver ham et brev som kun du og han ser. I det brev kan du fortælle hvor glad du er for ham og spørge om han også godt kan lide dig. Du skal også huske og skrive i brevet, at hvis han godt kan lide dig, kan han fortælle dig det igennem et andet brev, så ingen andre finder ud af det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw