Kæreste problem

brevkassespørgsmål

Kæreste problem

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej jeg har et spørsmål hvis ens kæreste siger at hun elsker en og det er næsten kun det hun siger hvad skal mand så gøre skal jeg finde en ny eller skal jeg hollde mig til hendde?..........P.S hvis du synes jeg lyder som en på ni med at stave så er det fordi jeg er ord plen

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål.

Det lyder som om din kæreste er ret vild med dig, når hun hele tiden siger at hun elsker dig. Men som jeg forstår dig, er du lidt træt af at høre det hele tiden og du vil gerne have at I kan snakke om noget andet. Måske har du også lyst til at I skal alle mulige andre ting.

Hvis du godt kan lide din kæreste, så synes jeg du skal prøve at gøre noget ved det i stedet for at slå op. Det kan nemlig godt være, at hun bare er lidt genert og usikker. Måske synes hun det er nemmere at sige "jeg elsker dig", end det er at snakke om andre ting.

Måske kan du foreslå, at i skal lave forskellige ting. Det kunne være en tur i biografen, en tur i svømmehallen eller måske et spil i begge synes er sjovt. Det kan være lidt nemmere at snakke, hvis I laver noget sammen.

Du kan også prøve at fortælle hende, at du gerne vil snakke om andre ting. Måske kan du selv starte med at komme med et emne som i kunne snakke om. Prøv at finde ud af hvad der interesserer jer begge to og så snak om det.

Måske synes du det blive lidt bedre at være kæreste med hende, ellers vil jeg foreslå at du også prøver at snakke med dine forældre. Måske har de også nogle gode ideer du kan bruge.

Venlig hilsen

Erroll / vikar for Denise