"kyssestile"
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej! Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om forskellige "kyssestile" man kan lave, hvis man synes det almindelige kys er begyndt at blive kedeligt. Altså vil du ikke prøve at skrive lidt, til nogle forskellige kys man kan lave? Der må gerne være mange eksempler:) ... Og vil gerne have hurtigt svar..

Svar:
Hej med dig
Super godt spørgsmål og du har da helt ret, det kan være rart med lidt forskellige slags kys at lege med.
Først er det et almindeligt kys med lukkede læber. Det er måske det, som du skriver om. Så er der et andet kys, et tungekys, hvor begge åbner munden lidt og tungerne rører ved hinanden. Mange gange er det sådan, at læberne også mødes, samtidig med tungerne og det er der mange, der godt kan lide.
Endelig kan man også lege lidt med hinandens læber. Fx. hvis din kærestes læber er lukkede, så kysser du hans læber og tager måske lidt fat i den ene med tænderne. Stille og roligt, så det ikke gør ondt..:)
Og så er der halskysset og det handler om, at det kan være dejligt at blive kysset andre steder end på munden. Mange kan godt lide at blive kysset på halsen, på kinderne, på øret og sommetider med tungen og sommetider med læberne.
Så her er der et par ideer, men faktisk er det vigtigste bare at lege med det. Så mit forslag til dig er, at du spørger din kæreste om han har lyst til at lege nogle kysselege og så prøver lidt forskellige måder at kysse. Så kan i samtidig snakke om hvad i godt kan lide og ikke så godt kan lide. Det er nemlig sådan, at alle kysser forskelligt og alle kan lide det på forskellige måder, så det er lige med at finde ud af hvad i begge to kan lide.
God kysseleg :)
Mange hilsner
Heidi